Danyi Andrea Angol nyelvtanár, magántanár, angol nyelvi mentor, coach

Üzleti angol: 7 állásinterjú kérdés

üzleti angol állásinterjú
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: skype

A következő néhány hétben egy újabb üzleti angol témával foglalkozunk, a bejegyzésekkel az állásinterjúra készülőknek szeretnék segíteni.

Ha hallani is szeretnéd a kérdéseket és a válaszokat, az Üzleti angol egy csésze kávé mellett podcast adásai neked szólnak, mert ugyanezzel a témával foglalkozunk.

Bemelegítő kérdések

How are you today? Hogy van ma?

I’m fine thank you, I was really looking forward to this job interview.

Jól vagyok, köszönöm, nagyon vártam már az interjút.

Did you have any problems getting here? Könnyen idetalált?

There was no problem at all. I’ve come by public transport, which is really convenient for me. / I came by car, it was easy to find a place to park.

Nem volt semmi gond, tömegközlekedéssel jöttem, ami nagyon egyszerű, kényelmes megoldás. / Autóval jöttem, könnyen találtam parkolóhelyet.

Kérdések

1. Tell us about yourself. Beszélj magadról.

My name is Jane, I am an educational professional with 10 years of experience. I’m married with 2 children. With my family we live in a little town outside the capital city. I would say I am an honest, reliable, hard-working person. I possess a positive outlook on my profession and life in general.

A nevem Jane, oktatási szakértő vagyok, 10 év tapasztalattal rendelkezem. Házas vagyok, 2 gyermekem van. A családommal egy kisvárosban élünk a főváros közelében. Azt mondanám, hogy őszinte, megbízható, szorgalmas ember vagyok. Pozitívan tekintek a szakmámra és általában az életemre is. ​

2. What are your strengths? Melyek az erősségeid?

I think I have good communication skills, I like communicating with others clearly, and I always focus on my goals and the outcomes. I love working in a team, but I am also happy to work independently. My greatest strengths are my flexibility and my ability to effectively handle several projects and meet deadlines.

Azt hiszem, jó kommunikációs képességekkel rendelkezem, egyértelműen/nyíltan kommunikálok másokkal, és mindig a céljaimra és az eredményekre összpontosítok. Szeretek csapatban dolgozni, de az önálló feladatokat is kedvelem. Legnagyobb erősségem a rugalmasság, és az a képesség, hogy hatékonyan kezelek egyszerre több projektet, és betartom a határidőket.

3. What are your weaknesses? Melyek a gyengeségeid?

I always try to improve my communications skills to be a more effective presenter. Sometimes, I have trouble delegating tasks to others, so I’ve taken courses in time management and learned more effective delegation techniques.

Folyamatosan próbálom fejleszteni kommunikációs készségeimet, hogy hatékonyabb előadó lehessek. Előfordul, hogy gondjaim vannak a feladatok delegálásával, ezért időgazdálkodási kurzust is végeztem, és hatékony delegációs technikákat tanultam.

4. How would you describe your work style? Milyen a munkastílusod?

I am passionate about my work and I am ambitious. I would say that I am highly organized. I think I’m a natural leader. I am results-oriented and an excellent communicator.

Szenvedélyesen szeretem a munkámat és ambiciózus vagyok. Úgy gondolom, jól szervezem a munkámat. Azt hiszem, rendelkezem vezetői készségekkel. Eredményorientált vagyok, és kiválóan kommunikálok.

5. What are your goals for the future?  Melyek a jövőre vonatkozó céljaid?

My medium-term goals include learning as much as I can to be better at my profession, until I can take on a management role, which is my long-term plan.

Középtávú céljaim között szerepel, hogy minél többet tanuljak, jobb legyek a szakmámban, amíg vezetői szerepet nem vállalhatok, ami a hosszú távú tervem.

6. Where do you see yourself in five years’ time? Hol látod magad öt év múlva?

Within five years, I would like to become the very best account manager your company has. I want to become the expert others can rely on. Hopefully, this will allow me to take on greater responsibilities with the company, if the opportunity arises.

Szeretnék öt éven belül a cég legjobb ügyfélmenedzserévé válni. Olyan szakértő akarok lenni, akire mások támaszkodhatnak.. Remélhetőleg ez lehetővé teszi számomra, hogy nagyobb felelősséget vállaljak a vállalaton belül, ha erre alkalom adódik.

7. What do you consider to be your biggest professional achievement? Mit tartasz legnagyobb szakmai teljesítményednek?

In my last position, our technology development team lost a colleague due to relocation. I was the only one with some experience, so I volunteered to take on the lead role of development and deployment of the app. I worked with the team members to create and troubleshoot the new app, and we were able to finish the development 30 days ahead of schedule.

Előző pozíciómban technológiai fejlesztő csapatunk elveszített egy kollégát az átköltözés miatt. Csak én rendelkeztem némi tapasztalattal, ezért önként jelentkeztem, hogy vállalom az alkalmazás fejlesztésének és telepítésének vezető szerepét. A csapat tagjaival együtt dolgoztam az új alkalmazás létrehozásában és a hibaelhárításban, így 30 nappal a határidő előtt be tudtuk fejezni a fejlesztést.

Ha tetszett a bejegyzés, megoszthatod barátaiddal is.

Szeretném figyelmedbe ajánlani az Állásinterjú felkészítő programot üzleti angollal foglalkozó honlapomon, amelyet ezen a linken érhetsz el.

És ha az üzleti angol egyéb területei is érdekelnek, a Prezentációs készségek Extra és Prémium programok március 21-ig szuper kedvezményes áron érhetők el.

Ha tetszett oszd meg:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email
Megosztás itt: twitter

Hasonló bejegyzések